reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzka Vrablova

Zuzka Vrablova

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...nezalezi na tom co robime ,ak to robime dobre(Murphy). Zoznam autorových rubrík:  Z ciestFotografiaSúkromnéNezaradené

reklama

Fotografia

Čo si všimlo ľavé oko

Zuzka Vrablova

Čo si všimlo ľavé oko

Keď trošku prižmúrim pravé oko, vidím svet v inom uhle. Niečo na tom ľavom oku bude...

  • 8. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Zapadnuté prachom

Zuzka Vrablova

Zapadnuté prachom

Fotím rada, často a čokoľvek, čo moje oko pohladí. Som amatér, čítanie príručky ma nebaví, radšej nechávam povolenú úzdu fantázii.

  • 18. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
V zajatí na malebnom ostrove

Zuzka Vrablova

V zajatí na malebnom ostrove

Na minuloročnej dovolenke na Kanárskych ostrovoch sme nemohli nenavštíviť jeden z najväčších ZOO parkov na svete... žijú v zajatí, ale je to najkrajší park, aký som dosiaľ videla.

  • 11. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
My ženy ich nikdy nemáme dosť

Zuzka Vrablova

My ženy ich nikdy nemáme dosť

Chceme ich mať, keď nás však prestanú baviť, bez mihnutia oka ich vymeníme za inú. Sledujeme všetky novinky, nevieme sa jej v obchode nabážiť, túžime ich mať doma všetky, na každú príležitosť....

  • 4. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Pokusy o Makro

Zuzka Vrablova

Pokusy o Makro

moj vyber... ...som len amater, dakujem za akukolvek kritiku, aj negativna  mi urcite pomoze, aby som sa zdokonalila...

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
reklama
The best of Scotland ... no comment

Zuzka Vrablova

The best of Scotland ... no comment

... no comment... (bez komentara)

  • 28. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu