reklama

Ako sa máš?

Pýtal si sa ma, ako sa mám. V skratke, mám sa dobre. Povieš si: Dobre, to je asi tak na trojku, asi to nie je nič moc. Nechcem, aby si si myslel, že sa mám na trojku, tak sa ti to budem snažiť vysvetliť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Darí sa mi v práci, práca ma baví a zároveň napĺňa. Mám však isté plány do budúcnosti. Snažím sa rozvíjať, nechcem stagnovať. Mám rád ľudí, s ktorými pracujem, mám rád svojich šéfov. Správam sa k ľuďom okolo seba vrúcne a milo. Nenaháňam sa za kariérou cez mrtvoly. Pracujem na sebe a zatiaľ sa mi darí.

Žnem úspechy aj v osobnom živote. Mám dlhodobý vzťah, ktorý ma uspokojuje. Mám pri sebe osobu, s ktorou zaspávam a pri ktorej sa ráno zobúdzam. Mám pri sebe lásku a priateľa súčasne. Dokážeme sa spolu zhovárať hodiny bez toho, aby som si to uvedomoval. Plánujeme si spoločnú budúcnosť. Mám v nej istotu, dôveru, môžem sa o ňu oprieť za akýchkoľvek okolností. Ľúbime sa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Darí sa mi aj po finančnej stránke. Mám dobre platenú prácu, úspory, každoročné dovolenky. Mám kde bývať a dokážem si na to aj sám zarobiť. Jem čo mi chutí, obliekam si, čo sa mi páči. Chodievam na výlety.

Mám sa dobre. Skutočne?

Patrím k smiešnemu percentu ľudí, ktorí majú domov, prácu, rodinu, slobodu. Žijem v mieri, mám čo jesť a piť. Nemusím žobrať a ukrývať sa kvôli svojmu vierovyznaniu, či názorom. Môžem sa slobodne pohybovať a cestovať. Môžem voliť a slobodne vyjadriť svoj názor. Mám si čo obliecť, nie som odkázaný na pomoc iných. Som zdravý, môžem chodiť. Nezažil som vojnu na vlastnej koži. Voda mi tečie doma z kohútika, nemusím si ju nosiť vo vedrách desiatky kilometrov. Mám možnosť študovať, viem čítať, písať a počítať. Môžem si vybrať svojho životného partnera a mať s nim rodinu podľa svojich predstav.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naozaj je táto odpoveď postačujúca? Mám sa dobre.

Naopak. Nestačí. Mám sa VÝBORNE a chcem to vykričať do celého sveta. Kiež by sa tak mohol mať každý.

A čo ty? Ako sa máš?

Zuzka Vrablova

Zuzka Vrablova

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...nezalezi na tom co robime ,ak to robime dobre(Murphy). Zoznam autorových rubrík:  Z ciestFotografiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu