reklama

Zapadnuté prachom

Fotím rada, často a čokoľvek, čo moje oko pohladí. Som amatér, čítanie príručky ma nebaví, radšej nechávam povolenú úzdu fantázii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

A klasická návšteva sa v mojom oku zmenila na fotografický raj. Tá atmosféra bola neopísateľná, ako keď objavíte poklad, ktorý ostal roky ukrytý. Zvonka schátralá stodola, vo vnútri stovka geniálnych záberov. Ponúkam Vám zostrih tých podľa mňa najviac podarených.

Odchodom gazdu ostali všetky stroje v pôvodnom stave nedotknuté

Obrázok blogu
Obrázok blogu

zapadnuté prachom

Obrázok blogu

ako spomienka na časy minulé

Obrázok blogu

Po niekdajšom statku ostali len prázne miesta v maštali

Obrázok blogu

Drevo pripravené na blížiacu sa zimu dodnes slúži ako najlepšie kúrivo. Kedysi pomáhali gazdovi koníky, dnes si musia jeho deti vystačiť ako vedia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 

Pôvodné trámy by potrebovali opraviť, oslabilo by to ale na pôvodnom duchu tejto atmosféry 

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tieto zátišia urobili na mňa veľký dojem

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vedzte že niekedy netreba chodiť do skanzenov, podobný poklad môže byť ukrytý aj v tej vašej stodole. Stačí len stlačiť spúšť a vdychnúť kúsok minulej doby a rovnako ako ja sa ocitnete v čase svojho detstva u starkých na dedine, kde nám bolo tak krásne. Veľa šťastia pri oprašovaní tých vašich pokladov.

Obrázok blogu
Zuzka Vrablova

Zuzka Vrablova

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...nezalezi na tom co robime ,ak to robime dobre(Murphy). Zoznam autorových rubrík:  Z ciestFotografiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu