reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzka Vrablova

Zuzka Vrablova

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...nezalezi na tom co robime ,ak to robime dobre(Murphy). Zoznam autorových rubrík:  Z ciestFotografiaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nestihli sme sa ani rozlúčiť...

Zuzka Vrablova

Nestihli sme sa ani rozlúčiť...

V noci sa mi o Tebe zdalo. Nechcela som sa zobudiť. Vôbec si sa nezmenila.  Nevideli sme sa už tak dlho.

  • 25. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 361x
  • 1
Aj vy máte doma Jozefa?

Zuzka Vrablova

Aj vy máte doma Jozefa?

Dnes je Jozefa, medzinárodný deň mužov. Veď kto zo Slovákov by nepoznal aspoň jedného Jozefa. Aj ja mám toho svojho Jozefa doma. Všetko najlepšie dnešným oslávencom.

  • 19. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 875x
  • 3
Tá poľská povaha!

Zuzka Vrablova

Tá poľská povaha!

Je to povahou človeka, či národa? Roky som bola predvedčená o tom, že charakter človeka nijako nesúvisí z jeho národnosťou. Pred pár rokmi som odišla za prácou do Škótska. Doposiaľ som sa stretla s mnohými príslušníkmi rôznych národov, a sú to práve naši severní susedia, ktorých povahu nedokážem prekusiť...

  • 4. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 177x
  • 66
Našiel sa účinný „liek“ proti morskej chorobe...

Zuzka Vrablova

Našiel sa účinný „liek“ proti morskej chorobe...

Pred nedávnom som písala skutočný príbeh z plavby výletnou loďou do Nórska. Ústrednou témou je môj osobný kontakt s morskou nemocou a ako sa mi ju nakoniec podarilo prekonať. Dostala som mnoho dotazov ohľadom záhady morskej choroby a lieku proti nej, tak by som Vám rada ponúkla niečo viac na túto tému, čo sa mi dosiaľ podarilo zistiť...

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 290x
  • 5
Ako sa máš?

Zuzka Vrablova

Ako sa máš?

Pýtal si sa ma, ako sa mám. V skratke, mám sa dobre. Povieš si: Dobre, to je asi tak na trojku, asi to nie je nič moc. Nechcem, aby si si myslel, že sa mám na trojku, tak sa ti to budem snažiť vysvetliť.

  • 23. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 693x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu